Principals conclusions
Observacions generals i aspectes assolits respecte als objectius inicials
Tot i que no s'ha fet una avaluació formal de la pràctica, alguns inputs puntuals de ciutadans previs al moment de redacció d'aquesta fitxa indiquen que la acollida ha estat positiva, i abans de que la campanya hagi conclòs ja s'observa un augment (no quantificat) de ciclistes.
Punts forts de la pràctica
L'aspecte més destacable d'aquesta pràctica és el fet de que ha estat gairebé completament dissenyada per la ciutadania (a través de la participació de la taula de Mobilitat), amb l'Ajuntament fent només de gestor i financer del projecte.
Punts dèbils de la pràctica
Una campanya de promoció de l'ús de la bicicleta, per ben dissenyada que estigui, estarà limitada per la qualitat i característiques de la xarxa de vies pedalables de cada municipi.
Propostes de millora de la pràctica
De cara a una possible nova edició de la campanya, i tal com algunes entitats locals van recalcar, es poden integrar més entitats interessades dins el disseny de la pràctica i també promoure una millor coordinació amb altres actuacions municipals, com ara la campanya mou-te com cal
Possibilitats de realitzar la pràctica a altres àmbits o entitats
Aquesta pràctica pot ser transferida o replicada a qualsevol administració que vulgui aprofitar la col·laboració entre administració i stakeholders, ja que els processos de disseny participatiu que s'han emprat no requereixen cap tipus d'infraestructura o personal específic, i en aquest cas es pot traslladar a qualsevol municipi que desitgi promocionar l'ús de la bicicleta en el seu terme.